0 472 312 00 09 dogubayazitmyo@agri.edu.tr

Doğubayazıt Ahmed-i Hani Meslek Yüksekokulu

GELECEĞİN AŞÇILARI TABAKLARA MEZUNİYET İMZALARINI ATTILAR

Aşçılık Programı ikinci sınıf öğrencileri, mezuniyet projesi dersi kapsamında hazırladıkları final sınavı çalışmalarını düzenlenen etkinlikte sergiledi. Öğrencilerin teorik bilgilerini pratiğe dönüştürdükleri çalışmalar, katılımcılar tarafından ilgiyle incelendi keyifle tadıldı.

Etkinliğe, Meslek Yüksekokulumuz Müdürü Doç. Dr. Çetin Bayrak, Müdür Yardımcıları Dr. Öğr. Üyesi Selçuk Bakan, Dr. Öğr. Üyesi M. Necati Erkem’in yanı sıra dersin hocası ve Aşçılık Programı Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Özcan Bulantekin ve öğrenciler katıldı. Programda öğrenciler, hazırladıkları ürünleri sunarak hem mesleki becerilerini ortaya koydu hem de sunum deneyimi kazandı.

Dersin hocası ve Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Özcan Bulantekin etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada, “Öğrencilerimizin bu süreçte gösterdiği gelişim bizleri oldukça memnun ediyor. Mezuniyet projesi dersi, onların sektöre hazırlanmalarında önemli bir basamak. Bugün sergilenen çalışmalar, emek ve disiplinin bir göstergesidir” ifadelerini kullandı.

Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Çetin Bayrak ise yaptığı değerlendirmede, “Uygulamalı eğitim anlayışımızın en güzel örneklerinden birini bugün burada görüyoruz. Öğrencilerimizin ortaya koyduğu ürünler, gelecekte başarılı şefler olacaklarının göstergesidir. Emeği geçen tüm öğrencilerimizi ve akademik kadromuzu tebrik ediyorum” dedi.

Gerçekleştirilen etkinlik, öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlarken aynı zamanda akademisyenler ve öğrenciler arasında etkileşimi güçlendirme özelliğiyle de önem taşıyor.

Haberin Fotoğafları