YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARINDA İSTENEN BELGELER HAKKINDA
DUYURU
Yatay
geçiş başvurularında önceki dönemlerde ıslak imzalı olarak istenen belgelerin
COVID-19 salgını önlemleri çerçevesinde bu dönem ıslak imzalı olarak
istenmeyebileceğini değerlendirmekteyiz.
Bu
belgelerin ıslak imzalı istenmemesi durumunda, ihtiyaç duyulan bütün
belgeler(müfredat, öğrenci belgesi, ders içerikleri) birim internet sayfasından
ve öğrenci bilgi siteminden çıkarılabilmektedir.
Ancak bu
belgelerin ıslak imzalı olarak istenmesi durumunda;
·
Birim
resmi e -posta adresine gönderilen belge talebini içeren dilekçe ile her öğrenciye
bir takım belge gönderilecektir.
·
Talep
dilekçesi kurumsal e-posta adresine ulaşınca belgeler hazırlanacaktır.
·
Islak
imzalı talep dilekçesi kargo veya posta yolu ile Yüksekokul Müdürlüğüne
gönderilecektir.
·
Islak
imzalı talep dilekçesi Yüksekokul Müdürlüğüne ulaşınca, hazırlanmış olan bir
takım yatay geçiş belgesi ilgilinin adresine karşı ödemeli olarak
gönderilecektir.
Birden fazla yükseköğretim kurumuna
başvuru yapılması halinde;
Tek suret olarak hazırlanan ıslak
imzalı belgelerin asılları gösterilerek fotokopilerin ilgili kurum tarafından “aslı gibidir” onayı yapılarak verilmesi
talep edilebilmektedir.
Yatay geçişi kabul edilen
öğrenciler için “yatay geçiş yapmasına engel bir durum yoktur” belgesi,
Üniversitemizin belirleyeceği ve ilan edeceği genel usule göre verilecektir.
Aslı Gibidir Onayı Hakkında!!!
31 TEMMUZ 2009 TARİH VE 27305 SAYILI RESMİ
GAZETEDE YAYINLANAN BAŞBAKANLIK, 2009/15169 KARAR SAYILI
KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA UYULACAK USUL VE ESASLARA
İLİŞKİN YÖNETMELİĞİN
Başvuru sahibinden bilgi ve belge istenmesine ilişkin
esaslar Başlığı altındaki 8. Maddenin (d) fıkrasında; “İstenen belgenin aslının
getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi, aslına uygunluğu kontrol edildikten
sonra ilgili görevli tarafından isim ve unvan yazılarak tasdik edilir”
denilmektedir.