0472 215 98 63 - 0472 216 20 08 rektorluk@agri.edu.tr
  • TR
  • EN

2021 YKS Sonucu Üniversitemizi Kazanan Öğrencilerin Dikkatine

Değerli Öğrencilerimiz,

Üniversitemizi tercih ettiğinizden dolayı sizleri kutlar, öğrenim hayatınızda başarılar dileriz. Kayıt sırasında ve sonrasında sizlere yardımcı olacak işlemlerin özeti aşağıya çıkarılmıştır.


  * Elektronik kayıtlar  04-08 Eylül 2021 tarihleri arasında e devlet üzerinden alınacaktır. Elektronik kayıt yapan öğrenciler, kesin kayıt yapmış olacaklardır ve Üniversitemize tekrar gelmelerine gerek olmayıp, herhangi bir evrak (diploma, fotoğraf, askerlik durum belgesi vb...) getirmeyeceklerdir.  E-Kayıt için TIKLAYINIZ...


Önemli:


*Dünya genelinde yaşanan COVİD-19 Pandemisi nedeniyle öğrencilerin kayıt işlemlerini e-devlet üzerinden tamamlamaları önemle rica olunur.


Ön Kayıt yapılmamakta olup edevlet üzerinden kayıtların yapılması tavsiye edilmektedir, buna rağmen yine kayıt yapılamıyor ise 06-10 Eylül 2021 tarihleri 08:00-17:00 saatleri arasında ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞINDA yapılacaktır. 


Ön koşullu programlara yerleşen (Hemşirelik, Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri, Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği) öğrencilerimizin getireceği Sağlık Raporları ile ilgili olarak;

2021 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) yerleştirmeleri sonucunda 2021-2022 eğitim öğretim yılı için yerleşmiş olduğu yükseköğretim programında sağlık kurulu raporu için özel hüküm ile rapor alma zorunluluğu olan adayların, "salgın nedeniyle heyet raporu almada yaşadıkları sıkıntılar" konusunda gelen talepler üzerine YÖK; Sağlık Bakanlığı ve ilgili kurumlar ile birtakım görüşmeler gerçekleştirmiş ve yapılan görüşmeler sonrasında; "Sağlık Bilimleri Üniversitesinde Milli Savunma Bakanlığı ve İçişleri Bakanlığı nam ve hesabına kayıt olacak adaylar" hariç olmak üzere, 2021-2022 eğitim öğretim yılı için sağlık raporu istenen programlara yerleşen adayların, herhangi bir hastalığı olmadığına dair düzenlenmiş tek hekim raporu ile yerleştiği programa kayıt yaptırabilmesi 28.08.2020 tarihli YÖK Yürütme Kurulu toplantısında uygun bulunmuştur.



Başka bir Yükseköğretim Kurumundan mezun olup ders intibak ettirmek isteyen öğrenciler 27 Eylül tarihinden itibaren Ders İçerikleri ve Transkript belgeleri ile birlikte kendi Fakülte/Yüksekokullarının Bölümler Sekreterliğine başvuracaklardır.