0472 –215 98 63 iletisim@agri.edu.tr

SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ

SBKY Akademik Teşvik Başvuru İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu

Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü 

Akademik Teşvik Başvuru İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu

Adı Soyadı

Görevi

Doç. Dr. Halil AKKURT

Üye (Bölüm Başkanı)

Doç. Dr. Emrullah ATASEVEN

Üye

Arş. Gör. Ali ÇELİK

Üye


AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU İNCELEME VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONUNUN GÖREVLERİ

1.  Rektörlükçe belirlenen tarihler arasında kendilerine gelen teşvik dosyalarını inceler.

2.  Komisyona gelen başvurularda Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Beyan Belgesi, Faaliyetlere İlişkin Sunulacak Belgeler doğrultusunda, YÖKSİS’ten alınan çıktılar ve faaliyetleri kanıtlayan örnek ve belgeleri inceler.

3.  Gerekli gördüğü hallerde faaliyetleri kanıtlayan örnek ve belgelere ek açıklama, bilgi ve belge talep eder.

4.  Başvuru sahibinin faaliyetlerinin incelemeye uygun olup olmadığına karar verir.

5.  Başvuruların değerlendirilmesi sonucunda reddedilen ya da puanı değişen başvurulara yönelik olarak açıklama yapmakla yükümlüdür.

6.  Yönetmeliğin ekinde bulunan Faaliyet Hesaplama Tablosu ile YÖKSİS’in puan hesaplamasına göre başvuruların puanlamasını yapar.

7.  Başvuruların değerlendirilmesi sonrası hazırlanan karar tutanağını, ilan edilen takvime uygun olarak gönderir.