0472 –215 98 63 ebys@agei.edu.tr

EBYS Destek

E-İmza Başvursu İşlem Adımları Ve Yapılması Gerekenler

E-İmza Başvuru Süreci

1-Kurumsal e-posta adresi olmayan personeller başvuru işlemi  yapamaz öncellikle Bilgi İşlem Daire Başkanlığından Kurumsal Mail hesabı açtırmaları gerekmektedir.

2-Kurumsal Mail Adresi açıldıktan sonra E-imza Talep Formu doldurulup ( Form İçin Tıklayınız)basvuruebys@agri.edu.tr mail adresine gönderilmesi gerekmektedir.

3- Gönderilen Formlar  Kamu Sm Kurum Ana İşlem yetkilisi tarafından mail olarak Kamu Sertifikasyon Merkezine sizin adınıza gönderilecektir. 

4-Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından başvuru@kamusm.gov.tr adresinden kurumsal mail adresinize nitelikli elektronik sertifika başvurusu yapabilmeniz için başvuru formu erişim parolası gönderilecektir. Kurumsal mail adresinize başvuru erişim parolosu gönderildiğinde Sms kanalıyla bilgilendirileceksiniz.

5- Başvuru formu  erişim parolası ile  Kamu Sertifikasyon Merkezi Üzerinden başvuru işlemi başlatılacaktır. 

Not :Başvuru yardımı için Islak İmzalı Başvuru Arayüzü Talimatı tıklayınız...

6- Başvuru formu talimatta belirtildiği şekilde doldurulduktan sonra Islak İmza atılıp Genel Sekreterlik Yazı İşleri Müdürlüğüne elden teslim edilecektir. 

7- Genel Sekreterlik Yazı İşleri Müdürlüğü üst yazı ile toplu bi şekilde başvuruları Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderecektir. 

8- Gönderiler Kamu Sertifikasyon Merkezine ulaştığında başvuru işlemi tamamlanmış kartlar basım sürecine girmiş olacaktır. Daha sonra kartlar kurye ile başvuru formunda belirtilen adresinize teslim edilecektir. 


Not: Sertifika süresi sona eren öğretim üyelerimizin ön başvuru işlemleri Yazı İşleri Birimi tarafınca gerçekleştirilecektir. Ön başvurusu yapılan kullanıcılarımıza sms ile bilgilendirme yapılacak olup, kurumsal mail adreslerine başvuru yenileme parolası yönlendirilecektir. Sertifika süresi sona ermeden mevcut e-imzalar ile E-imzalı başvuru yapılması işlemlerin kısa ve kolaylığı açısından önemlidir. Sistem üzerinden yapılan E-imzalı başvurular karşı sistemin kayıtlarına anında işlendiği için Islak imzalı başvurularda olduğu gibi  herhangi bir çıktı alınmasına kargo yada posta ile form gönderilmesine gerek kalmamaktadır. E-imzalı başvurunuzu yaptığınızda form arayüzünde belirtmiş olduğunuz ilgili adrese kurye aracılığıyla kartınız teslim edilecektir. Mevcut kartınız sertifika süresi doluncaya kadar kullanılacaktır. Kullanım süresi sona erdikten sonra yeni kartınızı kullanabilir olacaksınız.

E-imzalı başvuru talimatı ve yapılması gerekenler için tıklayınız.

Hızlı Erişim