0472 –215 98 63 ebys@agei.edu.tr

EBYS Destek

E - İmza Flashımı kaybettim ne yapmalıyım

 
E-İMZA FLASHIMI KAYBETTİM
 
Akıllı Kartlarını kaybeden personellerimiz ; 

Yazı İşleri Müdürlüğü Ebys birimine ilgili durumunu belirten bir üst yazı hazırlayacaklardır. İlgili birim personelince kayıp

çalıntı formu hazırlanıp Kamu sertifikasyon merkezine bildirimi yapılacaktır. Ön başvuru onaylandıktan sonra Kamu

sertifikasyon merkezinden kullanıcılarımızın kurumsal mail adreslerine başvuru yapabilmeleri için başvuru erişim

parolası yönlendirilecektir. Bireysel ödemeli Kayıp/Çalıntı sertifika başvurusunda bulunan kullanıcılarımız ödemelerini ;

Vakıfbank İnternet şubesi (Vakıfbank hesabı ile)

Vakıfbank-Ödemeler-Kurum Ödemeleri-TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi ödemeleri )


Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank hesabı ile)

Vakıfbank -Ödemeler-Kurum Ödemeleri-TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi ödemeleri )

.Vakıfbank çağrı merkezi , (Vakıfbank hesabı ile)


Vakıfbank ATM'leri , (Az sayıda olan yazılımı henüz güncellenmemiş eski ATM'ler hariç. ATM'lerin güncellenmesi

önümüzdeki 3 ay içinde Vakıfbank tarafından yapılacaktır)

Vakıfbank Banka Şubeleri üzerinden TC Kimlik numarası ile sorgulama yaparak gerçekleştirebilirler. 


Kullanıcılarımız gönderilen e-maile istinaden doldurduğu Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formu ve

Taahhütnamesini çıktısını alıp imzaladıktan sonra form Kurum Yetkilisi aracılığıyla bir üst yazı ile birlikte Kamu

Sertifikasyon Merkezi TÜBİTAK GEBZE yerleşkesi adresine göndermelidir.

Sertifikasını kullanmakta olan kullanıcılarımız formu e-imzalı arayüzü kullanarak doldurabilirler.


Formlar Kamu Sertifikasyona ulaştığında ve bireysel ödemeli başvurulan için başvuru ücreti ödendiğinde, Nitelikli

Elektronik sertifika üretilecek ve kurye ile kullanıcılarımızın adresine gönderilecektir.

E-İmza Flashımı kaybettim ne yapmalıyım

 
E-İMZA FLASHIMI KAYBETTİM
 
Akıllı Kartlarını kaybeden personellerimiz ; 

Yazı İşleri Müdürlüğü Ebys birimine ilgili durumunu belirten bir üst yazı hazırlayacaklardır. İlgili birim personelince kayıp

çalıntı formu hazırlanıp Kamu sertifikasyon merkezine bildirimi yapılacaktır. Ön başvuru onaylandıktan sonra Kamu

sertifikasyon merkezinden kullanıcılarımızın kurumsal mail adreslerine başvuru yapabilmeleri için başvuru erişim

parolası yönlendirilecektir. Bireysel ödemeli Kayıp/Çalıntı sertifika başvurusunda bulunan kullanıcılarımız ödemelerini ;

Vakıfbank İnternet şubesi (Vakıfbank hesabı ile)

Vakıfbank-Ödemeler-Kurum Ödemeleri-TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi ödemeleri )


Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank hesabı ile)

Vakıfbank -Ödemeler-Kurum Ödemeleri-TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi ödemeleri )

.Vakıfbank çağrı merkezi , (Vakıfbank hesabı ile)


Vakıfbank ATM'leri , (Az sayıda olan yazılımı henüz güncellenmemiş eski ATM'ler hariç. ATM'lerin güncellenmesi

önümüzdeki 3 ay içinde Vakıfbank tarafından yapılacaktır)

Vakıfbank Banka Şubeleri üzerinden TC Kimlik numarası ile sorgulama yaparak gerçekleştirebilirler. 


Kullanıcılarımız gönderilen e-maile istinaden doldurduğu Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formu ve

Taahhütnamesini çıktısını alıp imzaladıktan sonra form Kurum Yetkilisi aracılığıyla bir üst yazı ile birlikte Kamu

Sertifikasyon Merkezi TÜBİTAK GEBZE yerleşkesi adresine göndermelidir.

Sertifikasını kullanmakta olan kullanıcılarımız formu e-imzalı arayüzü kullanarak doldurabilirler.


Formlar Kamu Sertifikasyona ulaştığında ve bireysel ödemeli başvurulan için başvuru ücreti ödendiğinde, Nitelikli

Elektronik sertifika üretilecek ve kurye ile kullanıcılarımızın adresine gönderilecektir.

Hızlı Erişim