Yüksekokulumuz Müdürü Prof. Dr. Ayşe Berivan BAKAN, öğrencilerin istek, öneri ve görüşlerini dinlemek; ayrıca yüksekokul işleyişinde yapılan değişiklikler ile zorunlu staj uygulamalarına ilişkin bilgilendirme yapmak amacıyla 02.06.2026 tarihinde saat 10.30’da öğrencilerimizle bir araya gelmiştir.
Etkinlik, Sağlık Yerleşkesi’nde bulunan Nezahat Çeçen Konferans Salonu’nda gerçekleştirilmiştir.