0472 215 98 63 - 0472 216 20 08 rektorluk@agri.edu.tr
  • TR
  • EN

Akademik Teşvik Başvuru ve Değerlendirme Takvimi


Akademik Teşvik Bilgilendirme Yönetmeliği İçin Tıklayınız.

Akademik Teşvik Hazırlama Dosya Örneği


               AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ 2023 YILI

AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ

Tarihler

Açıklama

2-8 Ocak 2024

Öğretim Elemanlarının Kadrolarının Bulunduğu;

*Rektörlüğe bağlı bölümlerde; Bölüm Başkanlıklarına,

*Fakülte, yüksekokul ve meslek yüksekokullarında; Bölüm Başkanlıklarına,

*Enstitülerde; Anabilim Dalı veya Ana sanat Dalı Başkanlıklarına, Başvuruların yapılması.

9-12 Ocak 2024

Yapılan başvuruların her bölüm, Anabilim dalı veya Ana sanat dalı başkanlıkları bünyesinde kurulan Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından incelenmesi ve nihai karara esas olmak üzere hazırlanan başvuru değerlendirme kararı ile birlikte Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi.

15- 18 Ocak 2024

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun, Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından gönderilen başvuruları ve başvuru değerlendirme kararlarını inceleyerek nihai kararı vermesi.

19 Ocak 2024

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararlarının Üniversitemiz resmi internet sayfasından ilanı.

22-26 Ocak 2024

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararlarına karşı ilan tarihinden itibaren 5 iş günü içinde yazılı olarak anılan komisyona itiraz edilmesi.

29 Ocak -1 Şubat 2024

İtirazların Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından değerlendirmesi (İtiraz sonucunda komisyonun vereceği karar kesindir.)

2 Şubat 2024

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Kesin Kararlarının Üniversitemiz resmi internet sayfasından ilanı.