0472 –215 98 63 iletisim@agri.edu.tr

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

Üniversitemizde "CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri" Eğitimi Verildi.

Üniversitemizde "CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri"  Eğitimi Verildi.

Üniversitemiz Genç Ofisi ile Ağrı Gençlik Merkezi iş birliği ile organize edilen “CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri” eğitimi gerçekleştirildi.

Üniversitemiz Kültür ve Kongre Merkezi Selçuklu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen konferansa, Ağrı Gençlik Hizmetleri Müdüresi Ebru DURU, Sağlık Kültür ve Spor (SKS) Daire Başkanı M. Fatih KARAOĞLAN, Şube Müdürü Bülent YONTAR, Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (KARMER) Müdiresi Doç. Dr. Tuba IŞIK ve İŞKUR yetkilileri, akademik personel ve idari personel ile öğrenciler katıldı.

Ağrı Gençlik Hizmetleri Müdürü Ebru DURU, “Gençlik hizmetleri olarak gençlere her zaman el üstünde tutuyoruz. Bu kapsamda Üniversite ile işbirliği içerisindeyiz. Eğitime katkı verenlere teşekkür ederim. Katılımcı öğrencilere de başarılılar diliyorum” dedi.

Eğitimde konuşan SKS Daire Başkanı Fatih KARAOĞLAN, “Gençlerimizin kariyerleriyle alakalı mülakatlara çok iyi hazırlanmaları gerekiyor. Bugün ABD’de işverenlerin %64’ü, Türkiye’de ise %92’si işe alımları mülakatla gerçekleştiriyor. Bu oran işe alım sürecinde mülakatın önemini gözler önüne sermektedir. Bu eğitimde gençlerimizin mezun olduktan sonraki dönemde işe alım sürecinin en önemli aşaması olan mülakat öncesi, esnası ve sonrasını nasıl doğru yönetebilecekleri hakkında gerekli bilgileri aktarmaya çalışıyoruz. Hayatınızın her alanına yönelik hazırlanan bu eğitimin yarınlara aydınlıkla bakmak isteyen gençlerimize yardımcı olacağına inanıyorum” diye konuştu.

Kariyer Merkezi olarak Üniversitemizin en önemli paydaşlarından olan kıymetli öğrencilerin kariyer yolculuğunda yol gösterici rolde olduklarını belirten KARMER Müdürü Doç. Dr. Tuba IŞIK, “İşe alım süreci bir kişinin öncelikle özgeçmişi sonra ise mülakatıyla kendisini en iyi şekilde anlattığı bir süreçtir. Mülakat öncesinde başarılı olmanın anahtarı ise güzel bir özgeçmişe sahip olmaktır. Özgeçmişimiz, işe alım sürecinde hayatımızı, yeteneklerimizi, iş yapma gücümüzü ve tecrübelerimizi ortaya koyarak bir işyerinin kapısını tıkladığımız ilk aşamadır. Başarılı olmanın yolu kendinizi en iyi şekilde anlatmaktan geçmektedir. Günümüzde işverenler bilgisayar bilgisi, dijital platformlar ve yabancı dile çok önem veriyor. Kendinize ‘bir işveren olsaydım kendimi işe alır mıydım’ diye sorun. Verdiğiniz cevaplar size yol gösterecektir. İnsan Kaynakları Yöneticileri özgeçmişinizi 8 ile 30 saniye arasında inceleyerek karar veriyor. Tüm bu hususlara dikkat ederek özgeçmiş oluşturun” diye konuştu.

Eğitim, öğrencilere katılım sertifikası verilmesiyle sona erdi.

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

Haberin Fotoğafları