2024-2025 Erasmus+ Programı Personel Hareketliliği İlanı
2024-2025 Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvuru 2024-1-TR01-KA131-HED-000197049 numaralı proje Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvuru İlanı Erasmus+ Personel Hareketliliği kapsamında iki alt faaliyet gerçekleştirilebilmektedir:
1- Ders Verme Hareketliliği: Üniversitemizde ders vermekle yükümlü akademik personelin (Prof. Doç. Dr. Öğr. Üyesi ve Öğr. Gör.) program ülkelerinden birinde ECHE sahibi bir yükseköğretim kurumunda öğrencilere ders vermesi veya program ülkelerinden birinde yerleşik bir işletmede çalışan personelin üniversitemizde öğrencilere ders vermek üzere davet edilmesidir.
1- Eğitim Alma Hareketliliği: Üniversitemizdeki akademik (Arş. Gör., İdari Biriminin Yürütücülüğünü Üstlenen Akademik Personel) veya İdari personelin program ülkelerinin birinde eğitim almasına imkân sağlayan faaliyettir. Bu faaliyet kapsamında kişinin mevcut görevi ile ilgili konularda sahip olduğu becerileri geliştirmek üzere üniversitelerde veya işletmelerde (konferans hariç) çeşitli eğitimler (işbaşı eğitimleri, gözlem süreçleri gibi) alması mümkündür.
Erasmus+ Personel Hareketliliği Başvuru Takvimi:
Başvuru Tarihleri: 10.06. 2025 – 30.06.2025 tarihleri arasında https://turnaportal.ua.gov.tr/ adresi üzerinden başvurular yapılacaktır. Başvuru süresi içerisinde talep edilen başvuru belgeleri Dış İlişkiler Ofisi Koordinatörlüğüne şahsen teslim edilecektir.
Hareketlilik hakkı kazanan adaylar, hareketlilik faaliyetlerini proje bitiş tarihi olan 31 Temmuz 2026 tarihinden önce tamamlamalıdır.
BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENEN BELGELER
1) İlan tarihleri arasında Türkiye Ulusal Ajansı Erasmus Başvuru Portalı (https://turnaportal.ua.gov.tr/ ) üzerinden alınacak başvuru formu çıktısı (Bir kopyası, son başvuru tarihine kadar Dış İlişkiler Birimine şahsen teslim edilmelidir.) Başvuru portalı üzerinde bulunan E-Devlet bağlantısı üzerinden üniversitemizin ilgili ilanını seçerek başvuru işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. E-Devlet sisteminde (karşılaşılması durumunda) "Bireysel" seçeneği işaretlenmelidir. Başvuru sürecinde sistem tarafından talep edilen belgelerin portala eksiksiz yüklenmesi gerekmektedir.
ÖNEMLİ NOT: Başvuru tercihlerinde, ekrana gelen üniversite listesinden uygun görülen bir üniversite seçilerek devam edilmelidir. Hareketlilik hakkı kazanan personelin kesinleştirilmiş üniversite tercih işlemleri hareketlilik ilanı açıklandıktan sonra yapılacaktır.
ÖNEMLİ NOT: Hareketlilik hakkı kazanıp vazgeçen personelin sonuç ilanı tarihinden itibaren feragat dilekçesini 15 (on beş) gün içinde Dış İlişkiler Ofisi Koordinatörlüğüne şahsen teslim etmesi gerekmektedir. Süresinde teslim edilmeyen feragat dilekçeleri için sonraki hareketlilik ilanlarında -10 puan kesinti uygulanacaktır.
ÖNEMLİ NOT: İçerme Desteği / İlave Hibe ve Yeşil Seyahat (otobüs veya şahsi araç) ile hareketlilik gerçekleştirecek olan adayların sözleşme belgesi ilgili durum dikkate alınarak düzenlenecektir.
İlan detayları ve başvuru işlemlerine (https://turnaportal.ua.gov.tr/) adresinden ulaşılabilir.
Toplam Kontenjan Sayıları:
Ders Verme Hareketliliği: 17
Eğitim Alma Hareketliliği: İdari görevi olan akademik personel için 3 (üç), idari personel için 10 (on) ve araştırma görevlileri için 1 (bir) olmak üzere toplam 14 (on dört) kontenjan belirlenmiştir.
İtirazlar, sonuç ilanını takip eden 2 (iki) iş günü içerisinde Dış İlişkiler Ofisi Koordinatörlüğüne yazılı olarak yapılmalıdır. Dış İlişkiler Ofisi Koordinatörlüğü resmi yazı ile Dilek ve Şikâyet Komisyonuna sevk edecektir.
Saygılarımızla
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Dış İlişkiler Ofisi Koordinatörlüğü
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Zemin Kat